Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Maaike Rossum - WaarBenJij.nu Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Maaike Rossum - WaarBenJij.nu

Buenos Aires

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

09 Januari 2013 | Argentinië, Buenos Aires

Hola!

Gistermiddag/avond was het dan zover... op naar Zuid Amerika. Het was een lekkere stressvolle dag, maar uiteindelijk was ik er klaar voor. Op Schiphol stond me nog een verrassing te wachten, want Carmen en Marije waren ook gekomen om me uit te zwaaien. Nadat ik afscheid had genomen moest ik eerst met het vliegtuig naar Londen. Daar overgestapt op het vliegtuig naar Buenos Aires, ging allemaal prima. Heb op het het vliegveld nog een meisje ontmoet, ze was alleen pas 3 jaar, maar ik heb mn spaanse woordjes even kunnen oefenen. In het vliegtuig heb ik eerst (eindelijk!) het vriendenboekje gelezen. Echt superleuk, maakte me erg aan het lachen! Daarna Up en Ted gekeken, wat geslapen en toen waren we er al. Ik landde om half 9 en toen was het al 22 graden. Op het vliegveld een busticket gekocht. Tijdens de busrit al superveel gezien, bouwvallige huizen, allemaal dicht op elkaar en toch heeft het wel wat. De bus stopte op een station waar ik moest overstappen in een auto. Deze bracht mij bij het hostel, ideaal! Tijdens dit ritje hield ik mn hart vast, ik had al wel wat ervaring in Alanya en Kos opgedaan, maar dit was helemaal chaos. Er zijn wel wegmarkeringen, maar die hebben totaal geen functie. En als je stil staat voor het stoplicht komen er val alle kanten mensen tussen de auto's doorlopen die van alles proberen te verkopen, of mensen met een stomp die geld willen hebben. Het is hier inmiddeld 30 graden, dus ik ga lekker mijn short pants aantrekken. Morgen ga ik een walking tour doen door 'la boca', een kleurrijke straat in BA. Saludos!

  • 09 Januari 2013 - 17:06

    Sacha:

    Je ogen dus al uit gekeken! Super leukk. Ga genieten! Liefss xxxx

  • 09 Januari 2013 - 17:45

    Marja:

    Beste Maaike,

    Wat fijn dat je goed bent aangekomen. Ik heb geregeld aan je gedacht. Nu kan je avontuur beginnen. Hier in Nederland is het vandaag een regenachtige dag geweest. Wat dat betreft heb jij het beter voor elkaar met 30 graden.

    Maak er een superleuke trip van. Ik blijf je op de voet volgen en moet je van Arnold de groeten doen.

    Marja



  • 09 Januari 2013 - 17:48

    Daan:

    Jeetje... Wat een belevingen in die korte tijd! Gaaf zeg! Ik kijk uit naar je volgende verhalen. Veel plezier!! Xx

  • 09 Januari 2013 - 18:23

    A3:

    Hoi Maaike,

    Je bent nog geen dag weg en het eerste verslag met belevenissen is er al.....het klinkt nu al geweldig.
    Wij gaan nu aardappels eten en jij??
    Zo meteen weer voor de kachel staan, daar is het ook 30 graden.

    Slaap lekker voor straks, Moeders x

  • 10 Januari 2013 - 12:54

    Tineke:

    Hoi nicht,

    Wat klink je enorm relaxed! En ik maar met pijn in mijn buik zitten of de reis goed is gegaan ...
    "fluitje van een cent" tot nu toe begrijp is. Geniet van alle indrukken en pas heel goed op jezelf.

    Groetjes van Tineke, Bert, Wesley en Nicole

  • 11 Januari 2013 - 07:30

    Elsbeth, Niels En Luuk:

    Hee,

    Wat fijn te lezen dat je goed bent aangekomen!
    We kijken nu alweer uit naar je volgende verhaal!

    x

  • 11 Januari 2013 - 19:48

    Wim:

    Hoi Maaike

    goed te lezen dat je een goede reis hebt gehad,
    veel plezier daar, vooral het mooie weer
    spreekt me wel aan, hier vriest het inmiddels.
    gr.
    Wim

  • 11 Januari 2013 - 19:53

    Kimberley:

    Ik ga je verhalen volgen. Heel veel plezier!

  • 13 Januari 2013 - 13:38

    Carola:

    Fijn om te horen dat de heenreis zo vlot is verlopen! Ga lekker genieten daar en ik ga met heel veel plezier je verhalen volgen!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 10 Dec. 2012
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 28652

Voorgaande reizen:

08 Januari 2013 - 23 Mei 2013

Zuid - Amerika

Landen bezocht: